Ma. t/m Za. 08.00-18.00 uur - Zo. 09.00 - 18.00 uur - Scroll naar onder voor onze aangepaste openingstijden voor de feestdagen.
Veel gestelde vragen
Hieronder vindt je een overzicht van veel gestelde vragen over onze carwash.
Staat je vraag er niet tussen, neem gerust contact met ons op.
Wat kost de waspas?
De waspas zelf kost je helemaal niets! Voor gebruik bij de wasstraat dient er wel vooraf een tegoed geplaatst te worden op de waspas.
Hoe kan ik een waspas aanschaffen?
Je vraagt een waspas aan via onze site. De pas zelf kost niets, het is alleen noodzakelijk om er een wastegoed op te zetten. Dit kunt u na registratie online doen of aan de kassa bij de wasstraat. Wanneer u zich geregistreerd heeft kunnen wij uw wastegoed veiligstellen bij diefstal of verlies van uw prepaid waspas. Ook is het mogelijk om bij de wasstraat zelf een waspas aan te vragen. Vraag dit gerust bij één van onze medewerkers en zij helpen je verder.
Wat kan ik allemaal met een waspas?
U krijgt niet alleen de wasprogramma’s voordeliger, u kunt daarnaast met de waspas ook glasdoekjes, cockpitdoekjes, nadroogdoekjes of autoparfum afrekenen in de desbetreffende automaten. Deze kunt u vinden op het interieurplein. Ook kunt u het wastegoed gebruiken bij onze wasboxen en onze snackautomaat.
Ik ben mijn waspas kwijt of deze is gestolen
Wanneer u uw pas heeft geregistreerd kunnen wij een nieuwe waspas aan uw oude waspas koppelen en uw tegoed overzetten. Deze service kan alleen toegepast worden op geregistreerde passen. Uw oude waspas wordt geblokkeerd en een nieuwe waspas wordt gekoppeld aan uw huidige klantnummer en wastegoed. Stuur hiervoor een e-mail naar info@carwashschijndel.nl met uw NAW-gegevens en eventueel uw pasnummer. U krijgt dan een bericht wanneer uw nieuwe pas klaarligt bij de wasstraat.
Hoe kan ik mijn waspas registreren?
Ga naar ‘Waspas registreren’. Hier vul je het nummer van de Waspas en het verkregen wachtwoord in Hierna kom je in de persoonlijke omgeving terecht waar alle gegevens ingevuld kunnen worden. Vergeet niet je gegevens op te slaan.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Ga naar ‘Mijn waspas’, klik daar op ‘Wachtwoord vergeten’ en vul het e-mailadres in dat u gebruikte bij het registreren van uw waspas. Klik dan op ‘Verzenden’. U ontvangt een nieuwe code per mail.
Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?
U kunt dit zelf regelen na het inloggen op onze website in het onderdeel ‘Waspas’. Vervolgens kiest u voor ‘Wachtwoord wijzigen’. Wijzig dan uw wachtwoord en vergeet niet op ‘Opslaan’ te drukken.
Hoe kan ik mijn waspas opwaarderen?
U kunt online opwaarderen en betalen met IDEAL óf u kunt opwaarderen in de wasstraat waar u contant of met uw pinpas kunt afrekenen.
Ik ben verhuisd, en/of ik heb een nieuw e-mailadres
U kunt eenvoudig uw gegevens aanpassen wanneer u inlogt op uw account. Vergeet hierbij niet om op ‘Opslaan’ te drukken.
Kan ik mijn tegoed terugkrijgen?
In bijzondere gevallen, zoals verhuizing ver weg van onze carwash, of overlijden van een pashouder is het mogelijk dat wij het door u betaalde wastegoed terugstorten. Stuurt u een e-mail met de reden van opzegging, een kopie van uw waspas en een kopie van uw bankpas naar info@carwashschijndel.nl. Wij zullen uw verzoek beoordelen en eventueel het bedrag terugstorten. Opwaardeer- en registratiebonussen worden op dit bedrag in mindering gebracht.
Kan ik op één saldo meerdere passen gebruiken?
Ja dat kan zeker. U vraagt online de eerste waspas aan via onze website. Bij uw bezoek aan onze wasstraat kunt u melden dat u graag één of meerdere passen aan uw account gekoppeld wilt hebben. Dit regelen we dan ter plaatse.
Kan ik de waspas voor meer auto’s gebruiken?
Dit kan inderdaad. De waspas is niet gebonden aan een kenteken of persoon.
Kan ik een factuur krijgen als ik een waspas heb?
Ja, dat kan. Als uw waspas is geregistreerd, of als u dat alsnog doet (met tenaamstelling zoals u wilt zien op uw factuur) is het mogelijk om zelf een btw-factuur van uw opwaardering af te drukken. U kunt inloggen, de transactie bekijken en een factuur genereren. Volgende facturen zullen automatisch gemaild worden.
Dat doet u op deze manier:
– Na inloggen kiest u in het menu voor: ‘mijn transacties’
– Selecteer de juiste periode en klik hierna op ‘opvragen’
– Klik op het icoontje achter de tekst Bon/Factuur (PDF-reader zal uw factuur openen, hierna kunt u de factuur afdrukken voor uw administratie)
– Hierna kiest u in het menu voor: ‘Afmelden’
De betaling via iDEAL is gelukt maar ik zie het saldo nog niet.
Er kan wat tijd zitten tussen de betaling en de verwerking van de opwaardering. Normaal gesproken is de opwaardering na uiterlijk 15 minuten zichtbaar. Als het langer duurt, stuurt u dan een e-mail van de transactie en uw waspas naar info@carwashschijndel.nl. Wij zullen dit dan voor u uitzoeken en eventueel corrigeren.
Kan ik een app zoals Stocard of een afbeelding op mijn telefoon gebruiken in plaats van de fysieke pas?
Nee, dit is helaas niet mogelijk. Omdat de waspas geen kortings- of klantenkaart is maar een pas waar daadwerkelijk tegoed op staat kunnen wij om veiligheidsredenen niet anders accepteren dan de originele waspas.
Overige vragen
Heeft u een vraag die hierboven niet genoemd is? Stuurt u dan gerust een e-mail naar info@carwashschijndel.nl. Wij zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen.
Geen acties willen missen?
Meld je aan voor onze nieuwsbrief en ontvang de beste acties!
En de leukste tips & tricks voor het onderhoud van jou auto!
Nieuwe Eerdsebaan 2
5482 VS Schijndel
T. 085 080 57 69
Whatsapp. 085 080 57 69
M. info@carwashschijndel.nl
Openingstijden
maandag 08.00 - 18.00 uur
dinsdag 08.00 - 18.00 uur
woensdag 08.00 - 18.00 uur
donderdag 08.00 - 18.00 uur
vrijdag 08.00 - 18.00 uur
zaterdag 08.00 - 18.00 uur
zondag 09.00 - 18.00 uur
Scroll naar boven voor onze aangepaste openingstijden voor de feestdagen.
Carwash Schijndel © 2023 - Algemene voorwaarden - Privacy Statement creatie Roel Olieslagers | creatieve reclame